klacht indienen

Klacht indienen

Klachtenprocedure
Wij hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten. Mocht je niet tevreden zijn over onze dienstverlening, dan willen wij graag tot een passende oplossing komen.

Hoe dien ik een klacht in?
Je kunt een klacht indienen door het klachtenformulier hiernaast volledig in te vullen. Wij verzoeken je om alle relevante informatie te verstrekken, zodat wij jouw klacht zorgvuldig kunnen behandelen.

Onze interne klachtenprocedure
Na ontvangst van je klacht zullen wij deze intern behandelen volgens onze klachtenprocedure. Wij streven naar een inhoudelijke reactie te geven binnen 15 werkdagen na ontvangst van je klacht. Indien wij meer tijd nodig hebben, stellen wij je hiervan op de hoogte.

Aangesloten bij Kifid
Als je niet tevreden bent met de uitkomst van onze klachtenprocedure, kunt je je klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Het Kifid is een onafhankelijk instituut dat bemiddelt bij geschillen in de financiële sector.

Wij hopen uiteraard dat wij je klacht naar tevredenheid kunnen oplossen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog vragen hebt over onze klachtenprocedure.

klacht indienen

Laat je gegevens achter en wij nemen contact met je op.